Доставка

У зв'язку з воєнним положенням, доставку замовлень здійснюємо тільки Новою поштою

Можлива достава:

- у віділення НП або Укрпошти (за тарифами перевізника)

- доставка на адресу кур'єром НП (за тарифами перевізника)

 

Умови повернення та заміни

У гарантії, яку ми надаємо на всі вироби нашого магазину, зазначено, що повернення та заміна придбаного товару можлива протягом 14 днів. До повернення та обміну приймаються чохли, які не встигли піддатися використанню, а значить, не мають потертостей, слідів застирання, чисті та з етикеткою.

Поверненню та обміну не підлягають вироби:

  • виготовлені на замовлення за індивідуальними вимірами та побажаннями згідно дизайну від клієнта;
  • виготовлені з тканин та поєднань, яких немає у каталозі виробника.

Транспортні витрати, у разі повернення чи обміну товару, бере на себе покупець.

Оформлення обміну та повернення

Щоб процедура обміну/повернення не викликала труднощів, просимо ознайомитися з наступною інформацією. Домовитися про повернення/обмін можна, зателефонувавши нам за телефонами +38 (095) 600 32 44, +38 (068) 766 55 09, та повідомивши менеджеру:

  • ім'я, прізвище покупця, який придбав товар у нашому магазині;
  • дату покупки;
  • модель, колір, розмір виробу (все це зазначено у гарантійному талоні);
  • причину повернення/обміну;
  • у разі обміну, уточнити, яка модель замість невідповідної повинна приїхати до Вас.

Менеджер, у свою чергу, повідомить покупця, як необхідно відправити крісло та всі необхідні для цього реквізити. Усі транспортні витрати бере на себе покупець. Після того, як ми отримуємо крісло або чохол, починається процедура перевірки виробу щодо пошкоджень, експлуатаційних слідів. У тому випадку, якщо все гаразд, здійснюємо повернення коштів або відправляємо нову модель протягом 30 календарних днів з моменту отримання посилки.

Термін повернення встановлено Правилами продажу товарів на замовлення та поза офісними або торговельними приміщеннями (Наказ Міністерства економіки України від 19 квітня 2007 року №103).