Брендування з комфортом: крісла-мішки для бізнесу

16.08.2021

У рамках комплексної рекламної кампанії користь брендування крісла-мішка очевидна, оскільки нанесений на безкаркасні меблі логотип або назва бренду підвищує впізнаваність компанії та запам'ятовується цільовою аудиторією під час експлуатації крісел під час різних івентів. Безкаркасні крісла часто використовуються в офісах, кафе, кальянних, ресторанах, готелях та інших публічних місцях, де важливо підкреслити корпоративний стиль.

Бінбеги легко транспортуються, не вимагають особливих умов для зберігання, виглядають стильно та привабливо, а також допомагають створити невимушену комфортну атмосферу. Крісло легко повторює згин тіла людини, тому сидіти в ньому дуже зручно і приємно. З погляду маркетингу брендування такого виробу виправдане на 100%. Сидячи в кріслі, людина відчуває комфорт, тому логотип запам'ятовується разом із позитивною емоцією, отже, формується лояльне ставлення до компанії.

Виготовлення безкаркасних меблів

Комерційне використання безкаркасних меблів дуже популярне серед компаній малого та середнього бізнесу, оскільки такі вироби допомагають вирішити безліч завдань:

  • облаштувати зону очікування в офісі;
  • організувати презентацію на свіжому повітрі;
  • створити комфортні неформальні умови щодо переговорів із діловими партнерами;
  • оформити лаунж зону у готелі;
  • декорувати відкриту терасу ресторану, бару чи кальянної;
  • провести дитяче свято, фестиваль чи інший захід.

Найбільш популярним і пізнаваним є крісло, що нагадує грушу. Така форма дуже зручна завдяки підтримці спини під час сидіння. Щоб виріб тривалий час зберігав ідеальний зовнішній вигляд для наповнення мішків, використовується стійкий до усадки матеріал пінополістирол. Такий наповнювач не утворює пил під час експлуатації, гіпоалергенний та стійкий до вологості. Щоб зберегти оптимальний обсяг виробу, потрібно періодично досипати наповнювач.

Щоб максимально продовжити термін служби крісел, рекомендується вибирати для пошиття зовнішніх чохлів вид тканини, стійкий до вологості та забруднення. Спеціальне вологовідштовхувальне просочення дає можливість використовувати виріб на відкритому повітрі в паркових зонах, біля водойм, на терасах. Чистота та презентабельний вигляд меблів є частиною іміджу компанії, тому важливо вибирати найпростіший у догляді матеріал, який тривалий час зберігає ідеальний зовнішній вигляд.

Брендування продукції

Суть брендування полягає у нанесенні логотипу або напису на зовнішній чохол. Написати на виробі можна назву компанії, вказати веб-сайт або соціальні мережі, використовувати слоган або будь-яку іншу важливу для компанії інформацію. Вибір розташування зображення залежить від форми виробу. Тут важливо передбачити максимально зручне положення, щоб текстову інформацію можна було легко прочитати з різних ракурсів, стоячи біля крісла або сидячи поруч.

Брендування безкаркасних крісел допоможе сформувати позитивний імідж та підвищити впізнаваність різних організацій:

  • ресторанів, кафе та барів;
  • готелів та баз відпочинку;
  • кінотеатрів та розважальних центрів;
  • малого та середнього бізнесу;
  • громадських та політичних організацій;
  • дитячих таборів та приватних шкіл;
  • спортивних клубів.

Не варто обмежуватись печаткою на бінбегах, тому що для облаштування різноманітних місць відпочинку використовують декілька видів текстилю. Наприклад, для лаунж зон часто застосовуються крісла-кокони та інші плетені меблі, для яких потрібні м'які декоративні подушки. На них також можна наносити логотип і використовувати як один з елементів брендування. Пуфи, безкаркасні дивани, декоративні подушки та інший текстиль – все це можна використовувати для підвищення впізнаваності компанії.

Способи нанесення логотипу

Залежно від типу обраного матеріалу для пошиття чохлів підбирається оптимальний спосіб нанесення логотипу компанії. Щоб зображення добре трималося на тканині, можна використовувати спеціальний друк сублімації, що забезпечує стійкість малюнка до чищення і ультрафіолету. Зображення виходить чітким, яскравим та довговічним. Такий тип друку можна використовувати для матеріалів, у яких понад 60% штучних волокон.

Для безкаркасних меблів, що застосовуються на вулиці, найкращим рішенням є сублімаційний друк, який має такі переваги:

  • технологія забезпечує надійну фіксацію барвника;
  • швидке тиражування великих партій;
  • високі показники стійкості до вигоряння на сонці;
  • яскраве насичене зображення та точне перенесення кольорів;
  • стійкість малюнка до механічного впливу;
  • готовий виріб можна прати та чистити без ризику пошкодження малюнка або втрати яскравості;
  • екологічна технологія без використання токсичних хімічних речовин.

Формування іміджу компанії є тривалим та безперервним процесом, що вимагає постійної уваги до деталей. Саме тому при виборі тканини для крісел та способу нанесення логотипу потрібно вибирати найбільш стійкий до будь-якої механічної дії матеріал. Красиві зручні бінбеги з яскравим друком підкреслять індивідуальність, допоможуть створити комфортні умови та забезпечать позитивний настрій клієнтів, партнерів, колег чи запрошених гостей івента.